Szervizszolgáltatások

A BlueTouch, s.r.o. minőségi jótállást és jótállás utáni szolgáltatást nyújt. Képzett szakemberekből álló csapatunk a rendelkezésére áll Prágában, a Cseh Köztársaságban, és képzett magyarul beszélő szakértőnk is a rendelkezésére áll Magyarországon. Ha valami történik az elektromos rollerrel, vagy csak tanácsra van szüksége, írjon nekünk erre a címre: info@bluetouch-rollerek.hu, vagy hívja fel ezt a telefonszámot: +36 707 234 669. Itt vagyunk az Ön számára.


ELJÁRÁS ESETLEGES REKLAMÁCIÓ ESETÉN

A BLUETOUCH elektromos rollerek több kimeneti ellenőrzésen esnek át a gyári összeszerelés során. Ha továbbra is fennáll a helyzet, hogy a termék nem működik megfelelően, írjon nekünk:
• keresse fel a GYIK részt - a leggyakrabban feltett kérdéseket, talán ott rejtőzik a kérdésére a válasz
• ha még mindig nem tudja, mit kell tennie, írjon nekünk erre a címre info@bluetouch-rollerek.hu
• az e-mailben adja meg, hogy hol és mikor vásárolta meg az e-rollert, a sorozatszámot, esetleg a jelenleg megoldandó hiba vagy műszaki probléma leírását is. Csatolhat hozzá fényképeket is. Írja oda a telefonszámát a kommunikáció felgyorsítása céljából.
• a panaszokat kezelő munkatársunk a lehető leghamarabb jelentkezik, és megoldást talál a panaszra vagy a szervizelési beavatkozásra

JÓTÁLLÁSOK

Ha műszaki probléma merül fel a rollerrel, a termék forgalmazói garanciát vállalnak a teljes értékesítés utáni támogatás mértékéig. Egyes alkatrészekre korlátozott jótállás vonatkozik. A jótállás nem terjed ki a szokásos elhasználódásra.
Az e-rollert profi szakemberek gyártják. A gép vagy annak alkatrészei szétszerelésére vagy javítására tett kísérletek károsíthatják az egész e-rollert, és érvényteleníthetik a gyártó jótállását. Kerülje a szakszerűtlen beavatkozást, és az e-roller kezelése előtt kérjük, olvassa el az egyes csomagokhoz tartozó használati útmutatót.

AZ ÁLTALÁNOS PROBLÉMÁK MEGOLDÁSA

Ha az e-roller nem működik megfelelően, ellenőrizze:
• elindította-e az e-rollert
• az akkumulátor kapacitását és a kijelzőt
• ki van-e oldva a fék
• tiszta-e minden csatlakozó és aljzat
• megjelenik-e hibaüzenet a kijelzőn
Ha a fenti műveleteket végrehajtotta, és a készülék továbbra sem működik rendesen, további lépésekért forduljon a forgalmazóhoz.

 

Bejelentkezés